Vés enrere

• Comissionat a la Fundació IDEC per a la reforma acadèmica de la Barcelona School of Management: Josep Oriol Amat Salas

Nota biogràfica

Catedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat de la UPF. Doctor en Ciències Econòmiques per la UAB i llicenciat en Administració d’Empreses i MBA per ESADE. International Teachers Programme (Stockholm School of Economics).

Ha estat conseller de la Comisión Nacional del Mercado de Valores, President del Registro de Expertos Contables (Consejo General de Economistas), President de l’ACCID i membre del CAREC (Consell Assessor per a la Reactivació i el Creixement de Catalunya), entre d’altres càrrecs. És vicedegà del Col.legi d'Economistes.

A la UPF ha ocupat els càrrecs de vicerector de Economia i Sistemes d’Informació, Director del Departament d’Economia i Director Acadèmic del CQUID (Centre per a la Qualitat i la Innovació Docents). Degà de la UPF Barcelona School of Management.

El seu àmbit de recerca és la comptablitat de gestió, l’anàlisi d’empreses i la detecció de fraus comptables, matèries sobre les que ha publicat articles científics i llibres que han estat traduits a diversos idiomes. El darrer: Detecting accounting fraud (Wiley, Nova York).