IMPORTANT ! CAL EDITAR EL CODI FONT PER MODIFICAR ELS PARÀMETRES

Vés enrere Assessor del Consell de Direcció en el procés de reforma dels Estatuts de la UPF

• Assessor: Ramon Villanova Fortuny

Direcció postal

Universitat Pompeu Fabra
Edifici Mercè
Carrer de la Mercè, 12
08002 Barcelona

Telèfon: 93 542 20 00

Nota biogràfica

És professor titular d'universitat de Matemàtica Aplicada al Departament d'Economia i Empresa. Llicenciat amb grau en Ciències Físiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i doctor en Físiques per la Universitat Estatal de Florida, va ser  postdoc a la Universitat d'Aeronàutica Embry-Riddle (Estats Units) i becari del Centre de Supercomputació de Catalunya (assignat a la UAB).

En nombroses ocasions va participar en els projectes CICYT vinculats a membres del Grup de Física Teòrica de la UAB i, juntament amb el professor W. Janke, va gaudir d'una  Collaborative Research Grant concedida per a la NATO International Exchange Programmes.

És autor d'una vintena d'articles científics publicats en revistes com  Phys. Rev. Lett,  Phys. Rev. B,  Phys. Lett. B,  Nucl. Phys. B, Physica A i  Keio Economic Studies, entre d'altres.

Des de 1993 ha impartit diverses assignatures de matemàtiques i d'informàtica, tant a la desapareguda Escola de Ciències Empresarials com a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF.

Va ser membre de la Junta de Personal Docent i Investigador al llarg de vuit anys. Ha estat claustral de la UPF en nombroses ocasions i representant claustral al Consell de Govern. Durant els darrers tres anys ha estat delegat del rector per al Claustre universitari.