Atrás Sessió informativa sobre la prova de la via extraordinària del Títol d'Infermeria del Treball 6/04/11 19h

El proper dia 6 d'abril, a les 19 hores la Societat Catalana de Seguretat i Medicina del Treball (SCSMT) i la Unitat Docent de Medicina del Treball Mateu Orfila (UPF) organitzen una sessió informativa dels aspectes organitzatius i pràctics de la prova de la via extraordinària del títol d'infermeria del treball.

La sessió es dura a terme a l'aula 61.103 (planta 1) del Campus Universitari Mar de la Universitat Pompeu Fabra (Dr. Aiguader 80) de Barcelona.

L'assistència es lliure i gratuïta,  prèvia confirmació al e-mail: [email protected]

04.04.2011