Atrás VI Jornada de la Unidad Docente de Medicina del Trabajo - UPF

VI Jornada de la Unidad Docente de Medicina del Trabajo - UPF

El próximo 25 de mayo tendrá lugar en el Auditorio del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona la VI Jornada de la Unidad Docente de Medicina del Trabajo - UPF.

Programa de la jornada

07.05.2010

PROGRAMA (descargar):

09.00

Inauguració de la Jornada i benvinguda als nous residents
Jaume de Montserrat.
Subdirector General de Seguretat i Salut Laboral, Departament de Treball, Generalitat de Catalunya.
Mariona Creus.
Presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeria de Barcelona.
Consol Serra.
Cap d'Estudis de la Unitat Docent de Medicina del Treball-UPF.

09.30

Conferència "Dr. Baselga"
Josep Baselga.
Director i Catedràtic de Medicina de l'Institut d'Oncologia Vall d'Hebron. Hospital Universitari Vall d'Hebron.

11.15

Pausa-Café

10.45

Taula Rodona "Les modificacions del Reglament dels Serveis de Prevenció: el debat necessari des de la professió".
Àngel Plans.
Cap del Servei de Prevenció, Institut Català d'Oncologia. President de la Societat Catalana de Seguretat i Medicina del Treball.
Victòria López.
Infermera del Treball, Corporació Sanitària Parc Taulí. Membre de la Junta de l'Associació Catalana d'Infermeria del Treball i Salut Laboral.
Javier Remacha.
Risk Management & Loss Prevention AEU Coordinator. Autoliv Europe, Barcelona.
Modera : Ramon Pujol.  Junta de govern Col·legi Oficial de Metges de Barcelona.

11.15

Comunicacions dels  Residents UDMT "Mateu Orfila" - UPF
María Alarcón.
"Sensibilitat química múltiple: diferències entre l'origen laboral y no  laboral".
Antonio Carrillo. "Marcadors biològics d'exposició: interpretació per part del metges del treball".
Luís Jaldín. "Descripció de l'accidentalitat en la estiba de Barcelona".
Irina Grivina. "Incapacitat permanent per accident de treball: revisió sistemàtica".
Modera: Noemí Prat. Ex-resident de medicina del treball, UDMT "Mateu Orfila"-UPF. Servei de Medicina del Treball, Badalona Serveis Assistencials.

13.30

Entrega de Diplomes
Olinda Ania (IES), Consol Serra i Fernando G. Benavides (CISAL, UPF), Dulce Puget ( Asepeyo), Maite Sampere (MC Mutual),  Jordi Miranda (Mutua Montañesa ), Xavier Trallero ( Mutua Universal), Diego Mancilla (Medycsa), Rosario Ballester (Unión de Mutuas),  Montse Cortijo (Egarsat).

14.15 Aperitiu  a la terrassa

Lugar: Auditorio del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (c/Dr. Aiguader 88, 1ª planta)

Asistencia gratuita. Inscripción previa en: [email protected] / 93 316 08 74