Back TRANSGANG project is looking for documentary film makers

TRANSGANG project is looking for documentary film makers

The TRANSGANG project will commission the realization of two documentary films and audiovisual content based on the research of the project for the years 2020 and 2021.

El proyecto TRANSGANG encargará la realización de dos documentales y contenido audiovisual basados en la investigación del proyecto para los años 2020 y 2021.

09.01.2020

El día 30/12/2019 se ha publicado, en el portal de Contratació Pública de la Generalitat de Catalunya, la licitación para la realización de dos películas documentales y otros contenidos audiovisuales en el marco del proyecto TRANSGANG (ERC Advanced Grant) para el periodo 2020 y 2021. La licitación se divide en dos lotes: el lote 1 prevé la realización de una película documental y otros contenidos audiovisuales en las áreas de estudio del Sur de Europa; el lote 2 prevé la realización de una película documental y otros contenidos audiovisuales en las áreas de estudio del Norte de África y de Marsella.

Los documentos relativos a la licitación, junto a las indicaciones para la presentación, están disponibles en la siguiente página web. Los documentos están disponibles en catalán, castellano y francés.

El término para la presentación de ofertas es el día 27/01/2020 a las 14:00 horas.

Para toda información relativa a la licitación, se puede contactar con [email protected]

-------------

On the 30/12/2019, on the Contratació Publica website of Generalitat de Catalunya, a tender was published for the realisation of two documentary films and audiovisual content based on the research of the project TRANSGANG (ERC Advanced Grant) for the years 2020 and 2021. The tender it’s divided in the two following batches:

• Lot 1: Realisation of a documentary film and audiovisual content based on the research of the project TRANSGANG in Southern Europe.
  • Lot 2: Realisation of a documentary film and audiovisual content based on the research of the project TRANSGANG in Northern Africa and Marseille.

All relevant information about the tender is available at the following website. The files are available in Catalan, Spanish and French. Please find also a summary in English.

The deadline for submitting proposals is 27/01/2020 at 2:00 pm (local time).

For any inquiry about the tender, please contact [email protected]

SDG - Sustainable Development Goals: