CANCEL·LAT! 31/05/2021 Seminari del Grup InfoLex, a càrrec d'Aina Torrent i Alamany-Lenzen

SEMINARI CANCEL·LAT! Phraseologisches Wörterbuch Katalanisch-Deutsch: presentació d’un projecte en curs
13.05.2021

Data: dilluns 31 de maig del 2021

Hora: a les 15.30 hores

Ponent: Aina Torrent i Alamany-Lenzen; estudis de Filologia Germànica i Romànica i doctorat a la Universitat d’Aquisgrà (RWTH Aachen); habilitació a la Universitat de Viena; publicacions sobretot en el camp de la pragmàtica, la fraseologia i la traductologia.

Accés: enllaç directe a la sessió: meet.google.com/tth-dsqe-onk

Resum:

En aquest seminari presentarem un projecte fraseogràfic que consisteix en l'elaboració d'un diccionari fraseològic de descodificació català-alemany. Posarem especial atenció a l'orientació bàsica que, al nostre entendre, ha de tenir un diccionari bilingüe i a altres aspectes de la microestructura de l'obra que estem elaborant.