20/11/19 Nous talents en sociolingüística catalana (6a edició)

Visualitzeu el vídeo
11.11.2019

Dia: dimecres 20 de novembre, de 14.30 a 16.30h
Lloc: sala 55.309 (edifici Tànger) - Campus del Poblenou - UPF

Es presentaran els 4 TFG sobre temes de sociolingüística que es detallen a continuació:

- Farida Boudichat: La transmissió intergeneracional de l'amazic a Osona (TFG, Universitat de Barcelona)

- Mireia Chavarria: L’accent importa? El català que parlen les dones andaluses a Barcelona (TFG, Universitat Oberta de Catalunya)

- Gloria Jurado: English Language Assistantship Programmes as Municipal Public Policy (TFG, Universitat Autònoma de Barcelona )

- Júlia Florit: Comparative Analysis of Stress-shifting pronominal enclitisation in two Menorcan towns (TFG, Universitat Pompeu Fabra)

Aquesta sessió és organitzada per la Societat Catalana de Sociolingüística (filial de l'Institut d'Estudis Catalans) i acollida per l'UCA de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra.

Està oberta a l'alumnat del 4t curs dels graus i al dels màsters perquè coneguin treballs excel·lents.