23/01/19: Taller "¿Y ahora qué? Guía rápida para acceder al sector de la traducción"

Sessió professionalitzadora
15.01.2019

Taller: ¿Y ahora qué? Guía rápida para acceder al sector de la traducción a càrrec de Alex Mallo (Head of Project MGMT) i Marc Ortiz (Head of Account MGMT) de l'empresa Ontranslation

Data: dimecres 23 de gener del 2019

Hora: 12.30 h

Lloc: aula 52.119 - 1a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

Et preocupa el teu futur professional perquè no saps què passarà? Algú t’ha explicat quines sortides tens al teu abast?

Aquest taller t’ajudarà a preparar-te pel teu futur immediat. Ontraslation et mostra com entrar en el sector de la traducció: quines opcions laborals tens després de finalitzar la universitat, quines aptituds necessites per fer-te un lloc entre la competència i quins són els aspectes bàsics de la gestió d’un projecte de traducció. Potser vols ser freelance o pot ser que prefereixis treballar en una agència. No importa, apunta’t aquest taller a la teva agenda perquè no te’l pots perdre.