Ampliació del termini fins al 31 de març del 2023 - Ajuts a l'Estudi de la Comunitat UPF

S'ha ampliat el termini de presentació de sol·licituds fins al 31 de març del 2023

10.03.2023

El programa d’ajuts a l’estudi de la comunitat UPF té com a objecte cobrir el pagament dels preus públics de matrícula i d’altres preus públics que es deriven d’aquesta, a aquells estudiants que, de manera puntual i fortuïta, es troben davant de dificultats econòmiques importants per poder assumir el cost total o parcial dels pagaments establerts per la Universitat.

Consulta la convocatòria del programa d'ajuts a l'estudi de la Comunitat UPF - 2022-23.

Pots presentar la sol·licitud electrònicament, amb la documentació acreditativa, adjuntant-la a la instància general electrònica que trobaràs a la seu electrònica

Més informació sobre la convocatòria.

Si l'estudiant necessita qualsevol informació addicional, cal que contacti directament a: [email protected].