Back T'agradaria integrar la metodologia Design Thinking a l'aula? Col·labora amb nosaltres!

28.05.2018

El Grup de Recerca en Tecnologies Educatives (TIDE) coordina el projecte Change Makers: Nurturing the design thinking mindset of children through gaming. Un projecte Europeu on hi participen socis de diferents localitzacions d’Europa (Portugal, Noruega, Bèlgica, Grècia i Espanya).

L’objectiu principal d’aquest projecte ha estat el de crear un innovador joc en línia d'aprenentatge  centrat en integrar la metodologia del Design Thinking a l'aula.  El joc ‘Empatheia’ està adreçat a mestres i alumnes d’una franja d’edats de 6 a 10 anys. S’ha tingut en compte un marc de competències especialment seleccionades per donar el correcte suport en aquest context educatiu.

Aquest joc es complementa amb un kit d'eines offline per donar suport als professors, pares i altres educadors facilitant la introducció de conceptes i activitats relacionades amb el Design Thinking.

A l'abril d’aquest any, el projecte va organitzar una setmana de training i co-disseny a Grècia, on professors de diferents localitzacions d’Europa van participar interactuant i donant feedback dels materials produïts a Change Makers.

Durant tot aquest procés, el joc i el Toolkit s’han refinat i actualment ens trobem a l’última fase del projecte on volem fer una crida a escoles que estiguin interessades en poder fer ús d’aquests recursos amb els seus alumnes.

Iniciem doncs col·laboracions amb escoles dins del projecte Change Makers. Us agradaria començar un pilot amb nosaltres abans de finalitzar el curs, o a partir de setembre? Contacteu amb la investigadora Patricia Santos : [email protected] per rebre més informació.

SDG - Sustainable Development Goals: