Back Jornada BLENDI, aprenentatge híbrid inclusiu

Jornada BLENDI, aprenentatge híbrid inclusiu

04.11.2021

Vine a la Jornada BLENDI!

25 de novembre de 17:30 a 20h
Virtualment o Presencialment
Universitat Pompeu Fabra (Campus Poblenou)

El teu centre escolar està aprofitant al màxim les tecnologies digitals per a l'ensenyament i l'aprenentatge? Necessites eines per dissenyar un aprenentatge híbrid més inclusiu?

Participa a la jornada BLENDI (virtual o presencialment) i descobreix el potencial digital del teu centre escolar! La #jornadaBLENDI té com a objectiu apropar l'aprenentatge híbrid als centres educatius des d'una perspectiva inclusiva. A la primera part de la jornada es presentarà la guia BLENDI, un informe que facilita una sèrie de pautes per tal d'utilitzar l'aprenentatge híbrid de forma inclusiva a les aules. L'enfocament BLENDI promou el diàleg entre professorat i alumnat per tal de que ambdós co-dissenyin les activitats d'aprenentatge que inclouen l'ús de les tecnologies digitals, donant veu als alumnes sobre les decisions que envolten el seu propi aprenentatge. A la segona part de la jornada s'oferiran dos tallers pràctics! (veure més avall)

Pots trobar tota la informació sobre la jornada aquí:

Inscriu-te!

Vine a la jornada i descobreix dues eines molt útils per a tu i el teu centre escolar!

Taller SELFIE

SELFIE és una eina gratuïta, personalitzable i fàcil d'utilitzar que pretén ajudar els centres educatius a avaluar en quin punt es troben en relació amb l'aprenentatge a l'era digital.

Mira el vídeo »

Taller plataforma BLENDI

Incorpora les veus dels estudiants en el disseny de les teves activitats híbrides! La plataforma BLENDI t'ajudarà a co-dissenyar les teves activitats i lliçons híbrides amb el teu alumnat.

Mira el vídeo »

SDG - Sustainable Development Goals: