Vés enrere Starting Lab torna al Pitching Audiovisual

Starting Lab torna al Pitching Audiovisual

Les creadores del videojoc Be As Me presenten el seu projecte davant de la indústria audiovisual
24.01.2018

El passat 1 de desembre va tenir lloc la tercera edició del Pitching Audiovisual al CCCB, organitzat pel Clúster Audiovisual, on va participar un dels nostres projectes, el videojoc Be As Me d'Andrea Perete, Aura Ruiz i Marc Calero.

El Pitching Audiovisual s'enmarca dins de la Setmana del Talent i consisteix en la presentació de projectes audiovisuals sorgits en l'àmbit universitari davant d'un grup de representants de la indústria. En aquesta edició s'ha incorporat el Mercat de Nous Professionals a les ja tradicionals activitats que l'acompanyen, com tallers, conferències, taules rodones i sessions de "networking" entre empreses i estudiants.

La participació en aquesta edició del 2017 ha augmentat fins a la xifra de 20 centres universitaris, on la UPF estava representada en la categoria de narratives interactives "Noves Finestres" per Be As Me i el documental interactiu "Quan hi som tots", i els llargmetratges "Ojos Negros" i "Àlbum" en la categoria de "Ficció", tot projectes sorgits com a TFGs de Comunicació Audiovisual del curs passat.

Be As Me va inaugurar el seu pitch amb una presentació d'un teaser per després explicar els punts forts que destaquen del seu projecte, la importància de la narrativa unida a unes mecàniques innovadores a mesura que el jugador va descobrint una nova identitat del seu personatge. Després de la ronda de preguntes dels professionals, les creadores del videojoc van tenir la oportunitat de reunir-se individualment amb diferents productores i empreses interessades en saber més sobre el projecte.

Així, Be As Me s'uneix al grup de projectes made in Starting Lab que, com ja van fer en el seu moment Mars Oddity, Gálibo i Cubzzle, demostren que el món digital està ple de joves amb talent i ganes d'ensenyar les seves idees a una indústria audiovisual cada cop més oberta a nous formats i narratives interactives.