Editor de continguts Editor de continguts

Torna a la pàgina principal
Vés enrere

Workshop de Kickstarter i Verkami pels equips de UPF Starting Lab

Doble sessió de presentació de dues de les plataformes de crowdfunding més reconegudes

31.05.2017

Arribem a la recta final del procés d'incubació amb moltes mentories i tallers per a cada un dels equips. Aquesta setmana tenim una doble sessió de formacions en les plataformes Kickstarter i Verkami, dimecres 31 i divendres 2 de juny respectivament.

Ambdues plataformes són reconegudes en el sector del crowdfounding i el microfinançament. L'encarregat de fer la formació de Kickstarter serà Rafa Bernabé, i en aquesta s'explicarà els trucs per tenir èxit i aprofitar el màxim la plataforma. Per la seva banda, la gent de Verkami ens mostrarà l'èxit d'aquesta plataforma a Espanya per tal de finançar tot tipus de projectes.

Com és habitual en aquestes sessions, després de la masterclass i el Q&A hi haurà una sessió individualitzada amb cada equip de l'UPF Starting Lab per tal de veure com enfocar les possibilitats de finançament i quines estratègies són més adequades en cada cas. Aquesta sessió a més a més, és una convocatòria oberta als alumnes de Comunicació i de l'Escola Superior Politècnica de la Universitat Pompeu Fabra.

Multimèdia

Categories: