Vés enrere Temps de retrospectives, part III: Latentes

Temps de retrospectives, part III: Latentes

Recapitulem la segona edició de l'UPF Starting Lab amb la retrospectiva dels tres projectes en residència (III).
21.09.2018

La Mireia, l'Adrián i l'Anna, en endavant els Latentes, van arribar amb una idea molt clara de com volia acabar la seva estada al programa Starting Lab, amb un projecte acabat. La màxima amb la qual s'ha treballat el projecte ha estat la finalització del seu curtmetratge interactiu i aconseguir l'expansió de l'univers Latentes. Amb la gran ajuda del seu tutor, Montecarlo, van establir quines serien aquestes vies d'expansió en les quals es podia situar el projecte.

Els primers mesos es van dedicar a la postproducció d'imatge i so del curtmetratge, on es va sumar la recerca d'un enginyer que ajudés a la programació del projecte. Finalment gràcies a la difusió en les xarxes, l'Antoni Garí es va sumar als Latentes i així donar forma a tota la programació web, on a més es va encarregar de desenvolupar la pàgina web del projecte on es podrà jugar a l'interactiu. A més, durant la residència, vam rebre mentories especialitzades que ajudaven a enriquir el projecte i solucionaven molts dels problemes.

Finalment Latentes, el curtmetratge interactiu, veurà la llum el dimecres 10 d'octubre a l'Auditori de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. A les 18.30h, es farà la presentació oficial del curt i es presentarà una gran novetat del projecte, que suposarà una gran expansió i rellevància a l'univers Latentes. Ja sabeu, esteu tots convidats! A més, a mitjans de novembre realitzaran un pitching amb professionals del sector dins del marc del programa UPF Starting Lab.