Editor de continguts Editor de continguts

Torna a la pàgina principal
Vés enrere

UPFund: col·labora amb l'Starting Lab!

Arrenca l'UPFund, una iniciativa de la Universitat Pompeu Fabra per proporcionar patrocini i mecenatge a diferents projectes vinculats amb l'àmbit universitari.

30.11.2017

L'Starting Lab és un dels projectes seleccionats per l'UPFund per ajudar a promoure projectes de cultura digital sorgits de la universitat. El desenvolupament dels projectes compta amb el suport del Canòdrom (Parc de Recerca Creativa) i l'Institut Català de les Empreses Culturals de la Generalitat de Catalunya. En la seva primera edició del curs 2016-2017 va becar 15 alumnes de la UPF dels Graus de Comunicació, Enginyeries i Econòmiques.

En aquesta segona edició del curs 2017-2018, tornem amb l'objectiu de fomentar el desenvolupament professional dels nous projectes i permetre la col·laboració entre els alumnes participants que els liderin.

Si vols col·laborar en aquest projecte gràcies a la inicativa UPFund pots trobar més informació en el següent enllaç: /web/fund/starting-lab

Properament anunciarem quins són els projectes seleccionats per aquesta segona edició. Stay tuned!

Multimèdia

Categories: