Vés enrere Oberta la convocatòria anual d'ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible

L'any 2007, la Universitat Pompeu Fabra va crear una convocatòria anual pròpia d'ajuts en els àmbits de la solidaritat i la cooperació per al desenvolupament que, al llarg d'aquests anys, ha col·laborat en l'execució de 173 projectes

16.12.2022

Aquesta convocatòria d’ajuts té en especial consideració lAgenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible: un pla d’acció, adoptat per l’Assemblea General de les Nacions Unides al 2015; un pla d’acció a favor de les persones, el planeta i la prosperitat, que també vol enfortir la pau universal i l’accés a la justícia social.

També té present el Pla Estratègic 2016-2025 de la UPF, que promou una comunitat participativa i socialment responsable. En aquesta línia, ofereix activitats que mostren l’aposta de la Universitat per la responsabilitat social, que desenvolupen el benestar de les persones i l’esperit de voluntariat i que permeten als membres de la nostra comunitat universitària formar-se integralment com a ciutadans.

La dotació econòmica de la convocatòria prové del fons de solidaritat, que inclou fons del pressupost general de la Universitat, el pressupost del Consell Social i les aportacions voluntàries dels membres de la comunitat universitària (estudiants, professors i personal d'administració i serveis) o altres donacions puntuals.

Per aquests motius, un any més UPF Solidària ha tornat a obrir la convocatòria anual d'ajuts per a projectes solidàris per aquest 2023.

Per a més informació contacta amb [email protected]