Vés enrere Oberta la convocatòria al premi al millor Treball Final de Màster sobre finances sostenibles

La Càtedra Tríodes de Finances Sostenibles de la UPF Barcelona School of Management convoca el Premi al millor Treball Final de Màster que abordi la temàtica de les Finances Sostenibles amb l'objectiu de promoure-les i donar-los visibilitat.

22.03.2022

La visió d'aquest premi és aconseguir un sector financer estable i resilient que contribueixi a una economia que posi el seu focus en les persones i la biodiversitat. Així mateix, cerca contribuir en la generació de debat i posteriors accions a través d'un enfocament teoricopràctic, de manera independent.

En aquesta primera edició, la participació està oberta a qualsevol estudiant de màster a Espanya fins al 30 de juny de 2022. El premi compta amb una dotació econòmica i amb un jurat compost per membres de la Càtedra i del Consell de la Càtedra.

Més informació aquí