Vés enrere T'expliquem què és un trastorn de la conducta alimentària des de dins

T'expliquem què és un trastorn de la conducta alimentària des de dins

El programa UPF Inclusió estrena cicle de xerrades amb les experiències dels seus estudiants
23.02.2022

Aquest divendres 25 de febrer s'inicia el cicle de Xerrades "Així és com soc" impulsat des d'UPF Inclusió. Aquest nou cicle de presentacions, fetes pels estudiants amb necessitats educatives especials de la UPF, té per objectiu visualitzar la seva experiència i sensibilitzar.

La primera xerrada "T'expliquem què és un trastorn de la conducta alimentària des de dins" ens presenta el TCA, o trastorn de la conducta alimentària, una malaltia dins l'àmbit de la salut mental, que afecta actualment el 6% de la població amb edats d'entre 14 i 21 anys. Tot i això, la gran majoria desconeix de què es tracta realment. La ponent és la Maria Alba Abeledo, estudiant d'Humanitats i Periodisme a la UPF i que ara s'està recuperant d'un trastorn alimentari, vol compartir i visualitzar la seva experiència.

Aquesta xerrada gratuïta està oberta a tothom i es podrà seguir en línia via Zoom el divendres 25 de febrer a partir de les 12.30 hores. Cal inscripció prèvia! A la web d'UPF Inclusió podreu trobar recursos de suport per seguir la xerrada.

Més informació a: https://www.upf.edu/web/upfinclusio/xerrades