Vés enrere Oberta la convocatòria d’ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible 2022

Fins al 23 de gener, oberta la convocatòria d’ajuts UPF en els àmbits de la solidaritat i la cooperació per al desenvolupament

14.12.2021

Des de l’any 2007, la Universitat Pompeu Fabra obre anualment una convocatòria pròpia d’ajuts en els àmbits de la solidaritat i la cooperació per al desenvolupament. Aquesta té en especial consideració l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, adoptat per les Nacions Unides, així com el Pla Estratègic 2016-2025 de la UPF, que promou una comunitat participativa i socialment responsable.

Imatge d'un projecte de la convocatòria 2021

A través de la convocatòria se subvencionen projectes de compromís social i desenvolupament sostenible liderats per membres de la comunitat universitària de la UPF que es troben dins d'aquestes modalitats: formació-educació; projectes destinats a fomentar la cooperació internacional al desenvolupament; i activitats solidàries d’àmbit local adreçades a col·lectius en risc d’exclusió social.

La dotació econòmica de la convocatòria prové del fons de solidaritat, que inclou fons del pressupost general de la Universitat, el pressupost del Consell Social i les aportacions voluntàries dels membres de la comunitat universitària (estudiants, professors i personal d'administració i serveis) o altres donacions puntuals.

Més informació sobre la convocatòria