Vés enrere Revista 360upf: "Quinze anys d’ajuts per a la solidaritat i la cooperació al desenvolupament: l’ànima compromesa de la UPF"

El vuitè número de la Revista 360upf dedica un reportatge a explicar la convocatòria anual d’ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible que ha arribat aquest 2021 a la seva quinzena edició.

10.06.2021

Des del 2007, quan va néixer en el marc d’UPF Solidària, i fins avui, la convocatòria ha subvencionat un total de 152 projectes, repartits per quatre continents, de la mà d’una setantena d’entitats del tercer sector a les quals estan vinculats membres de la UPF.

Els projectes, que han pal·liat moltes situacions de vulnerabilitat i que han beneficiat multitud de persones desafavorides, estan impulsats i cofinançats per membres dels diferents col·lectius de la comunitat universitària i s’incardinen en la política de compromís social de la Universitat.

A més, el reportatge recull el testimoni dels sol·licitants de sis dels projectes que han rebut ajut a l'última edició de la convocatòria.

Vegeu el reportatge