Vés enrere I Setmana Saludable Interuniversitària de Catalunya

I Setmana Saludable Interuniversitària de Catalunya

23.03.2021

L’any 2020, la pandèmia va fer suspendre la vuitena edició de la Setmana Saludable a la UPF. Enguany, no ens hem resignat a fer-ho per segona vegada i conjuntament amb altres cinc universitats membres de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables (Xarxa us.cat) hem organitzat la primera edició de la Setmana Saludable Interuniversitària de Catalunya.

La Setmana Saludable d’enguany ofereix activitats relacionades amb l’estil de vida, un dels eixos d’actuació del projecte “UPF Saludable” aprovat el 9 de novembre del 2019 per acord del Consell de Govern de la Universitat, i les línies estratègiques de l’alimentació saludable, l’activitat física i la salut emocional, com a mostra de les activitats que gradualment s’implantaran a la Universitat.

El 8 d'abril de 2021 les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona, de Girona, Rovira i Virgili, Oberta de Catalunya i Pompeu Fabra oferiran diferents activitats emmarcades en aquestes tres línies estratègiques. L’endemà, el dia 9, la Xarxa us.cat patrocina una conferència, l’activitat comuna de la Setmana Saludable per a les dotze universitats catalanes membres de la Xarxa us.cat.

Totes aquestes activitats s’oferiran en streaming i s’emetran mitjançant la plataforma social YouTube. En total, 9,5 hores d’emissió. Per fer-ho possible, s’ha convertit a format televisiu les activitats programades, amb la finalitat d’unificar criteris de qualitat formals, gràfics, temporals i comunicatius, aprofitant el potencial de la realització televisiva, per garantir-ne el dinamisme i la funció divulgativa pels quals han estat ideades.

Programació