Vés enrere El professor Marc Fleurbaey, ponent de la sessió plenària de la iniciativa Benestar Planetari

27.11.2020

La Universitat celebra enguany la sessió plenària anual de la iniciativa Benestar Planetari de forma virtual. La sessió, oberta a tota la comunitat UPF, es realitzarà a través de Zoom el divendres 4 de desembre d'11.30 a 13.30 hores, i comptarà amb la conferència de Marc Fleurbaey, economista i filòsof, professor de Princeton, de la Paris School of Economics i de l'École Normal Superior, especialitzat en l'economia del canvi climàtic.

La sessió serà en anglès. Durant la jornada, alguns dels grups de recerca que han rebut finançament de la convocatòria d'ajuts en benestar planetari presentaran els resultats parcials dels seus projectes.