Vés enrere Publicada la resolució dels premis als millors treballs de fi de grau (TFG) i als treballs de fi de màster (TFM) en Benestar Planetari 2019-20

30.10.2020

La Comissió Avaluadora del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF al millor treball de fi de grau i del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF i Barcelona School of Management-UPF als millors treballs de fi de màster sobre temes de Benestar Planetari ha resolt atorgar els premis següents:

Modalitat TFG: premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF al millor treball de fi de grau (TFG) sobre temes de Benestar Planetari

• Primer premi per a Ana Lucía Londoño Ramírez (grau en Filosofia, Política i Economia per la UPF), per "Evaluating effective & sustainable adaptation to climate change in small islands states". Dotat amb 1.000 euros. Tutoritzat per Andrea Noferini.
  • Dos segons premis, dotats amb 500 euros cadascun, per a:
    • Maria Llerena Bastida (grau en Biologia Humana per la UPF), per "Towards a more sustainable university: exploring PBL-SDG innovative strategies to contribute to the sustainable development". Tutoritzat per Mar Carrió.
    • Paula Solé Jiménez, Ariadna Coma Garcia, Marta Nin Loscos i Emma Santanach Soler (grau en Periodisme per la UPF) per "Viure en verd". Tutoritzat per Mònica Terribas.
      Modalitat

Modalitat TFM: premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF i Barcelona School of Management-UPF als millors treballs de fi de màster (TFM) sobre temes de Benestar Planetari

• Primer premi per a Antonella Lilén Seide (master in European and Global Law de la UPF), per "The spillover effect of the Green Public Procurement of cleaning services: the case study of Barcelona Activa coworking buildings”. Dotat amb 1.000 euros. Tutoritzat per Lela Mélon.
  • Segon premi per a Olga Galí i Pérez (master in Cognitive Systems and Interactive Media per la UPF), per “Analysis of interpersonal communication in a Mixed Reality full-body interaction experience to foster social initiation in children with Autism”. Dotat amb 500 euros. Tutoritzat per Narcís Parés i Batuhan Sayís.
  • L’altre segon premi es declara desert.

Enhorabona!

Resolució dels premis als millors treballs de fi de grau (TFG) i treballs de fi de màster (TFM) en Benestar Planetari (2019-20)