Vés enrere Crowdfunding per a projectes de la UPF que lluitin contra el coronavirus

Crowdfunding per a projectes de la UPF que lluitin contra el coronavirus

06.04.2020

La Universitat se suma a la lluita contra la COVID-19 amb la campanya de micromecenatge #UPFContraElCoronavirus. Des d’aquest espai es pot col·laborar, fent aportacions econòmiques, amb els investigadors, centres de recerca i iniciatives solidàries de la UPF que treballen per combatre el nou coronavirus.

Aquests projectes també seran accessibles des de la pàgina contraelcoronavirus.org, una iniciativa solidària promoguda per l’empresa StockCrowd, propietària de la plataforma tecnològica que utilitza la Universitat per gestionar les campanyes de crowdfunding.

Si hi ha propostes de noves campanyes o iniciatives de micromecenatge amb relació al coronavirus, cal contactar amb UPFund-Patrocini i Mecenatge a través de [email protected].