Vés enrere Publicada la resolució dels premis als millors treballs de fi de grau (TFG) i als treballs de fi de màster (TFM) en Benestar Planetari

02.10.2019

La Comissió Avaluadora del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF al millor treball de fi de grau i del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF i Barcelona School of Management-UPF als millors treballs de fi de màster sobre temes de Benestar Planetari ha resolt atorgar els premis següents:

Modalitat TFG: premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF al millor treball de fi de grau (TFG) sobre temes de Benestar Planetari

• Concedit a Carles Antón Blasco (grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals), per "Computer vision approach to air pollution prediction using multimodal data". Dotat amb 1.000 euros. Tutoritzat per Coloma Ballester.
  • Diploma de menció a Mercè Muñoz Vallet, Marta Torrent Tomey, Judit Pescador García i Júlia Verdaguer Gamell (doble grau en Dret i Economia), per "Anàlisi de la pobresa energètica a Catalunya. Estudi sobre l'impacte de l'autoconsum solar residencial en la seva reducció". Tutoritzat per Maria Gundin.

Modalitat TFM: premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF i Barcelona School of Management-UPF als millors treballs de fi de màster (TFM) sobre temes de Benestar Planetari

• Concedit a Lena von Zabern (M.A. in International Studies on Media, Power and Difference), per "Rebel with a cause. The Framing of Climate Change and Intergenerational Justice in the German press treatment of the Fridays for Future protests". Dotat amb 1.000 euros. Tutoritzat per Christopher D. Tulloch.
  • Dos segons premis, dotats amb 500 euros cadascun, als treballs de fi de màster de les alumnes:
  1. Sarah Backer Rasmussen (M.A. in International Studies on Media, Power and Difference), per "Corporate Sustainability or Greenwashing’? A critical discourse analysis of the Sustainable Development Goals in Carlsberg’s strategic communication". Tutoritzat per Núria Almiron.
  2. Ruth Fabregat Rapela i Paula Valero Martí (Msc Finance and Banking), per "How do ethical banks produce more stable returns than conventional banks? A comparative analysis based on the Balanced Scorecard metrics". Tutoritzat per Oriol Amat.

Les persones guanyadores rebran un diploma de menció, que es lliurarà en un acte públic durant el mes de desembre.

Enhorabona a totes elles!