Vés enrere L'Àmbit de Responsabilitat Social de la UCPI ha participat en una Staff Week a la Universitat de Zurich

04.06.2019

L’Àmbit de Responsabilitat Social, de la Unitat de Comunicació i Projecció Institucionals, participa  a la Universitat de Zurich durant la 2019 UZH Staff Week.

Professionals de l’administració universitària europea es reuneixen a Suïssa per aprendre i treballar estratègies sobre la integració dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS) a les universitats.

Del 4 al 7 de febrer, l’ Àmbit de Responsabilitat Social  ha participat en la 2019 Staff Week de la Universitat de Zurich (UZH) sota el lema   Integrating the UN Sustainable Development Goals (SDGs) in Universities”. En aquesta estada també es tractaven temes relacionats amb “Information Management at Universities” i “Quality Management in Education and Teaching”.

Al llarg de quatre dies i amb un programa molt variat, Roser Corretgé Bergua, tècnica en Responsabilitat Social, ha participat en diferents sessions de formació i de treball.

L’objectiu de l’estada  Integrating the UN Sustainable Development Goals (SDGs) in Universities era explorar com les universitats podien enfortir el seu compromís amb la societat i la seva contribució al desenvolupament sostenible. El programa incloïa diferents sessions com “Introduction to higher education sustainability policies and their practical implementation”, “An introductory overview of strategies, instruments and mechanisms for integrating the SDGs in universities”, “Workshop : Shared mental models, design thinking and serious play: Using Lego® for envisioning a sustainable future” “Integrating the SDGs in operations (e.g. procurement, business travel, food)”  “Integrating the SDGs in research and teaching:Partnerships with research institutions in the Global South”  “Outreach and communication measurements: examples of student engagement”