Vés enrere Convocatòria dels Premis del Consell Social 2019

Convocatòria dels Premis del Consell Social 2019

24.05.2019

Us comuniquem que ja està oberta la convocatòria dels Premis del Consell Social. La convocatòria romandrà oberta fins el 21 de juny.

Premi a la Qualitat en la Docència: personal docent i investigador que imparteix docència en graus i màsters de la UPF. Seran premiades les modalitats següents:

• A la trajectòria docent: Reconeixement a una activitat docent individual rellevant i continuada a la UPF. Dotació: 6.000€
  • A la iniciativa docent: Incentiu als projectes educatius de qualitat i reconeixement de les iniciatives que fomentin la millora de la qualitat docent. Dotació: 3.000€
  • A l'activitat docent dins d'un grau: Reconeixement de l'exercici d'una activitat docent rellevant dins d'una titulació de la UPF. Dotació: 1.000€
  • A l'activitat docent dins d'un màster: Reconeixement de l'exercici d'una activitat docent rellevant dins d'un màster UPF. Dotació: 1.000€

Consulta’n les bases i altra informació d’interès.

Premi a la Transferència de Coneixement: adreçats als investigadors i doctorands de la UPF amb candidatures individuals o d'equip, que també podran incorporar, si escau, investigadors o doctorands d'altres centres o institucions.

La candidatura guanyadora serà premiada amb 10.000€ i, a criteri del Jurat, també es podran premiar dues candidatures finalistes, amb 5.000€ i 2.500€, respectivament.

Consulta’n les bases i altra informació d’interès.

Premi a la iniciativa i innovació en l'administració i els serveis: adreçats al personal d'administració i serveis de la UPF.

La candidatura guanyadora rebrà 2.000€, i 1.000€ la candidatura finalista.

Consulta’n les bases i altra informació d'interès.

Concurs responsabilitat social universitària: adreçat a tota la comunitat universitària (estudiants, docents, investigadors o personal d'administració i serveis).

La dotació tindrà un import màxim de 3.000€.

Consulta’n les bases i altra informació d’interès