Vés enrere Participa en el concurs d’assaigs universitaris “Idees per al futur” a càrrec del CAF

15.05.2019

Amb motiu del 50 aniversari del CAF (Banco de desarrollo de América Latina)  i amb la col·laboració de 19 països i les seves institucions bancàries -entre elles el Banc d’Espanya-, la institució posa en marxa un concurs dirigit a joves amb l’objectiu de promoure un fons de discussió i intercanvi d’idees en l’àmbit del desenvolupament sostenible i la integració regional a Llatinoamèrica.

El concurs consisteix en una primera etapa a nivell nacional, de la qual en sortiran escollits uns guanyadors que tindran la oportunitat de presentar el seu assaig a la Conferència CAF el 7 de novembre de 2019. Els guanyadors d’aquesta última etapa regional rebran un premi de 2000 dòlars estatunidencs.

Dates d’interès

• 31 de juliol a les 23:59 hora EDT : data límit per al enviament dels assaigs
  • 1 d’octubre: guanyadors nacionals
  • 7 de novembre: guanyadors regionals

Per a més informació consulta la pàgina web del concurs!