Vés enrere La UPF, seu de la segona Conference on Sustainable Development Goals

La UPF, seu de la segona Conference on Sustainable Development Goals

03.05.2019

Després d’una primera edició plena d’èxit, torna la segona edició de la ”Conference on Sustainable Development Goals” , a càrrec de la GUNi, el 5 i 6 de març de 2020 a la UPF.

L’eix central d’aquesta nova edició abordarà la forma en com les diferents institucions d’ensenyament superior d’arreu del món avancen cap a la implementació de les directrius de l’agenda 2030 amb l’objectiu de fer front a nous reptes, alhora que contribueixen al desenvolupament sostenible de la seva regió i societat.

Per il·lustrar la conferència, es compartiran pràctiques innovadores, nous projectes, programes i iniciatives en àmbits com la recerca, l’ensenyament, el lideratge institucional.

Amb aquest motiu, acadèmics, professionals de la universitat, estudiants i experts de tot el món són benvinguts a participar en la conferència enviant a la GuNi les seves contribucions sobre els diferents temes a sota llistats:

• Ensenyament
  • Recerca (experiències i recerca en els ODS)
  • Polítiques institucionals
  • La tercera missió
  • Iniciatives estudiantils

Si estàs interessat en participar-hi consulta les bases

2nd International Conference on Sustainable Development Goals: Higher Education and Science Take Action

On: Universitat Pompeu Fabra (UPF), Barcelona

Data: 5 i 6 de març de 2020