Vés enrere Concessió d’ajuts amb càrrec al Fons Refugi de la UPF

Concessió d’ajuts amb càrrec al Fons Refugi de la UPF

La Universitat Pompeu Fabra crea un nou fons destinat a garantir el dret de l’educació superior de les víctimes de conflictes internacionals.

19.10.2022

Que és el Fons Refugi?

Un dels principis rectors de la Universitat Pompeu Fabra és la solidaritat i és voluntat d’aquesta ser sensible a escala humana, socialment responsable en les seves relacions amb múltiples agents culturals, socials i econòmics i que aporti respostes a les necessitats del país i als problemes del món.

Davant els diferents conflictes internacionals la comunitat universitària s’ha bolcat en l’ajuda a les persones refugiades i en situació d’emergència. Amb aquest motiu, la Universitat Pompeu Fabra ha decidit crear el Fons Refugi de la UPF, una sèrie de fons oberts a les aportacions de tota la comunitat destinats a garantir el dret de l’educació superior de les víctimes de conflictes internacionals.

Bases del Fons Refugi

Com participar-hi?