Vés enrere S'instal·la un punt de vacunació sense cita prèvia al campus de la Ciutadella

S'instal·la un punt de vacunació sense cita prèvia al campus de la Ciutadella

La campanya es realitzarà a la sala d'exposicions del campus de la Ciutadella els dimarts i dimecres durant tres setmanes (21 i 22 de setembre, 28 i 29 de setembre i 5 i 6 d’octubre), i la franja horària habilitada serà d’11.00 a 15.00 hores.
15.09.2021

La Universitat, en col·laboració amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, habilitarà un punt de vacunació sense cita prèvia a la sala d’exposicions del campus de la Ciutadella. La campanya es realitzarà els dimarts i dimecres durant tres setmanes (21 i 22 de setembre, 28 i 29 de setembre i 5 i 6 d’octubre), i la franja horària habilitada serà d’11.00 a 15.00 hores.

La vacunació al campus està especialment destinada al col·lectiu d’estudiants de la Universitat. Tot i això, també es podrà vacunar qualsevol altra persona que encara no s’hagi vacunat. Per fer-ho, caldrà presentar la targeta sanitària individual i, en cas de no disposar-ne, el DNI, el NIE o el passaport.

La vacuna que s’administrarà serà Pfizer i els usuaris seran informats degudament del dia i el lloc per posar-se la segona dosi. En el cas de persones desplaçades (usuaris fora del seu lloc habitual de residència), la segona dosi s’administrarà, segurament, a l’EAP Vila Olímpica.

Cal recordar que les persones que estan vacunades amb la pauta completa no cal que facin confinament domiciliari en el cas de ser contacte estret d’un positiu.

L’objectiu de la campanya és vacunar el major nombre de persones possible, tant de la comunitat UPF com externs a la Universitat, i forma part de la iniciativa engegada pel Departament de Salut en diverses universitats públiques de Catalunya.

Per a més informació

Notícia publicada per: