Vés enrere Oberta la convocatòria: En residència - Àrea Tallers

Oberta la convocatòria: En residència - Àrea Tallers

13.05.2021

Oberta la segona convocatòria d'"En Residència a l'Àrea Tallers".

Aquest projecte, dins el marc d’EDvolució, ha esdevingut un espai per a la gestació i el desenvolupament de projectes de creació o de recerca aplicada, amb un caràcter marcadament innovador.

Al concurs es poden presentar totes aquelles persones i grups que han tingut o tenen un vincle amb la Universitat: antics alumnes —alumni de grau, de postgrau, de màster o de doctorat— i estudiants en actiu de totes les tipologies i disciplines. La comissió de selecció valorarà les candidatures en funció de la qualitat i els valors del projecte; la seva transversalitat i interdisciplinarietat; així com el compromís de les persones candidates a interactuar amb altres iniciatives en residència i amb el conjunt de la comunitat UPF.

Les propostes seleccionades per ser acollides en residència disposen de tot un curs, prorrogable un segon any, per treballar, consolidar i dur a terme els projectes. Des de la UPF els oferim un espai físic i recursos diversos i adaptats a la naturalesa i a les necessitats de creixement de cada projecte resident. Els espais propis, situats a l'àrea Tallers del campus del Poblenou, al bell mig del 22@, han estat concebuts com un punt d'encreuament d'experiències.

Però l’experiència “En residència, Tallers” va molt més enllà de l’espai físic: la nostra Universitat compta amb la determinació per a la creació de les sinergies necessàries i amb l’equip humà per acompanyar, ajudar i impulsar els i les nostres estudiants i alumni residents.

Pots presentar-hi la sol·licitud de l'11 de maig al 18 de juny del 2021.

En aquest enllaç hi trobaràs tots els detalls de la convocatòria d'enguany.

Aquí pots consultar els projectes seleccionats a la primera convocatòria.