Vés enrere Tangible Music: una tarda amb Echo Ho i Jens Vetter

Tangible Music: una tarda amb Echo Ho i Jens Vetter

Divendres 8 d'abril, 20h. Sala Aranyó, Campus UPF Poblenou
22.03.2022

El divendres 8 d'abril de 2022 a les 20h a la Sala Aranyó, Echo Ho i Jens Vetter compartiran amb el nostre públic els seus desenvolupaments com a part de la seva residència ESPORA, amablement secundada pel programa I-Portunus.

Echo Ho actuarà amb el seu San Pedro Monochord, part de la seva recerca en curs sobre la fabricació d'instruments i l'antropologia, i el procés de resignificació de l'instrument clàssic xinès QIN en les pràctiques contemporànies i interdisciplinàries. Jens Vetter realitzarà una actuació amb els seus projectes en curs WELLE i Tangible String, algunes de les parts de les quals es desenvoluparan com a part de la seva residència en Phonos.

A més, com a part de la seva estada en Phonos, Echo Ho i Jens Vetter oferiran un seminari obert el Dijous 7 d'abril a les 15:30h (Campus UPF de Poblenou, Sala 55.309, assistència sense reserva prèvia).

Echo Ho és una artista sonora i performer nascuda a Pequín i establerta en Colònia. La seva pràctica artística va més enllà del so, la música i la performance, ja que reuneix constantment diferents formes de mitjans, materials i gèneres en les interseccions de l'art, la filosofia, la cultura i la tecnologia. Les seves obres encarnen formes artístiques de narració que es relacionen amb diferents conceptes culturalment conformats des d'una visió del món, la història dels mitjans de comunicació i la perspectiva sociopolítica. Va partir d'una vella idea: l'art no és una forma de representació, sinó una força potent que dona forma constantment al món en què vivim. La seva visió és trencar els marcs culturals tancats i predeterminats per a buscar una major connexió enmig dels assumptes vius i el medi ambient de la Terra. Les obres de Ho s'han representat o presentat en el Museu d'Art He Xiangning de Shenzhen, el Centre-A de Vancouver, la ISEA 2010 d'Alemanya i el ZKM de Karlsruhe, entre altres. Ha estat becària de la Interdisziplinäre Graduiertenschule für Künste und Wissenschaften der Universität der Künste Berlin, ha impartit classes en la Akademie der Medienkünste de Colònia i actualment és doctoranda en el Tangible Music Lab de Linz (Àustria).

Jens Vetter és artista interdisciplinari i músic. Viu i treballa a Viena, Àustria. Actualment investiga la representació física interactiva del so com a candidat al doctorat i ensenya en el Laboratori de Música Tangible de la Universitat d'Art i Disseny de Linz.

Aquest programa forma part del projecte ESPORA, realitzat amb suport de:

Perfils dels protagonistes:

Echo Ho