Vés enrere Nikka presenta el seu últim treball Antimatter en versió de so inmersiu

Nikka presenta el seu últim treball Antimatter en versió de so inmersiu

Divendres 19 de novembre, 20h. Sala Aranyó (Campus UPF de Poblenou)
19.11.2021

El 19 de novembre és el dia en que obrim les portes de la Sala Aranyó per a presentar la versió immersiva de "Antimatter", l'últim treball de la artista sonora Nikka, que va adaptar al nostre sistema de audio 3D durant una residència artìstica a Phonos a l'estiu de 2021.

Antimatter és un projecte on l'audiència ha de submergir-se en un entorn de so 3D creat amb un sistema Ambisònic de captació i reproducció omnidireccional. El principal avantatge de l’ús d’ambisonics és la seva capacitat de reproduir un camp sonor immersiu, independent del nombre i de la posició dels altaveus d'escolta. L'oient, fins i tot caminant per fora de l'àrea de so dels altaveus, pot apreciar el camp sonor amb bona localització. El públic es podrá moure com un electró al voltant d'un nucli atòmic gràcies a la força gravitacional, escoltant diferents sons segons la posició i trajectòria.

Aquesta activitat és gratuïta i amb aforament reduït.

És molt recomanable acudir amb reserva prèvia:

Nikka

Mònica Muñoz (Barcelona, 1974) a.k.a Nikka és artista sonora i compositora de música experimental, que camina per paissatges sonors i composicions abstractes. La foscor, el soroll i el silenci, sempre han estat elements importants en les seves creacions. El 2016 va realitzar una peça sonora basada en els sons del Delta de l'Ebre, un microscopi i Pure Data (Arts Santa Mònica). The Baltic Sea From My Window és el seu últim vinil, gravat en EMS (Elektron Musik Studion) Stockholm i masteritzat durant la seva residència a Alpha Studio a VICC (Suècia). Nikka és una artista consolidada dins de l' escena de la música electrònica a Europa i ha participat en festivals de gran reconeixement com ara Femelek (SP), Sónar (SP), alphaville (UK), LEM (SP), Fylkingen (SE), Kägelbanan (SE), Facyl Festival (SP), REC (SP), Swedish Energies New York (USA) , Norberg Festival (SE), LunchMeat (CZ), Future Everything (Man), Insomnia Festival (NO), Eufònic Festival (SP), She Makes Noise (SP), Halo Festival (SE), entre d'altres.

amb el suport de:

Perfils dels protagonistes: