Vés enrere Xerrada de Pablo Sanz sobre ecologies de l'escolta

Xerrada de Pablo Sanz sobre ecologies de l'escolta

Dimarts 29 de setembre de 2020, 18:00h. Sala 51.100 (Campus UPF Poblenou)

09.08.2020

En aquesta xerrada, l'artista sonor i investigador Pablo Sanz ens parlarà sobre la seva pràctica, il·lustrada amb exemples d'alguns treballs específics, per a considerar idees més amplies temes com l'escolta, la composició, la percepció, l'ecologia i els contextos culturals i/o artístics.

Bio

PABLO SANZ és un artista, compositor, gravador i investigador actualment amb seu a Espanya i Irlanda del Nord. El seu cos de treball inclou projectes d’art públics i específics del lloc, instal·lacions immersives multicanal i actuacions en directe a les fosques, exposicions, llançaments i peces per a emissió i audició d’auriculars. La seva pràctica és una investigació oberta sobre l’escolta, el temps, l’espai, la materialitat, la vitalitat no humana i l’alteritat, amb un focus en els límits i els llindars de la percepció i l’atenció.

A través d’un continu d’enfocaments, els seus treballs sonors mediambientals exploren els embolics i la creativitat vibrants de cossos humans, criatures, energies no humanes, materials, espais i tecnologies, fomentant la consciència ecològica sensorial. Escoltar es converteix en un acte polític, destinat a resistir les tendències dominants en les societats contemporànies, conreant formes alternatives de ser i de pensar.

amb la col·laboració de:

i el suport de: