Vés enrere 02/03/19: XXVII Seminari sobre la Traducció a Catalunya «Traduir és fantàstic!»

02/03/19: XXVII Seminari sobre la Traducció a Catalunya «Traduir és fantàstic!»

16.02.2019

Són obertes les inscripcions per assistir al Seminari sobre la Traducció, que se celebrarà com cada any el primer dissabte de març. Aquesta XXVII edició porta per títol «Traduir és fantàstic!», i tindrà lloc dissabte 2 de març a partir de les 9.30 h a l'aula 1 del CCCB de Barcelona.

Es tracta d'una de les cites més importants de l'any en l'àmbit de la traducció literària en llengua catalana. És un espai únic de debat pel fet que aplega professionals de la traducció, professors i alumnes de les facultats de traducció següents: la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat de Vic, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Autònoma de Barcelona, les quals col·laboren activament cada any en la definició del programa del Seminari, conjuntament amb l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana. Aquesta XXVI edició compta, a més, amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes i l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona.