Back Ja tenim 2500 tesis a TDX

Ja tenim 2500 tesis a TDX

El Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (CEXS) ha arribat a les 1.000 tesis disponibles a TDX, defensades en el marc del PhD Programme in Biomedicine. Actualment la Universitat Pompeu Fabra té dipositades més de 2.500 tesis a TDX, un 40 % de les quals són de CEXS.

19.02.2021

TDX (Tesis Doctorals en Xarxa) és un repositori cooperatiu de tesis, que aquest 2021 celebra el 20è aniversari, i que compta amb prop de 33.000 tesis doctorals llegides a les universitats de Catalunya. Les tesis es publiquen en accés obert i es permet la consulta del text complet, tot i que es contemplen embargaments temporals de l’accés en funció de les necessitats dels autors vers la propietat intel·lectual.

TDX és el repositori que, al sistema universitari de Catalunya, permet donar compliment al Real Decreto 99/2011 pel qual és obligatori que totes les tesis doctorals aprovades s’incorporin a un repositori institucional en accés obert.

Publicar la tesi a TDX incrementa la seva visibilitat a Google i a les grans bases de dades de tesis europees (DART) i internacionals (OATD).

Les tesis de la UPF es troben també al Repositori Digital de la UPF, al Portal de Producció Científica de la UPF i al Portal de la Recerca de Catalunya.

Més informació:

SDG - Sustainable Development Goals: