Back El 14 de maig serà la final del Rin4' 2019

El 14 de maig serà la final del Rin4' 2019

El proper 14 de maig tindrà lloc la final del campionat que organitza l'Escola de Doctorat, serà a les 15:30h i a la Sala Polivalent del Campus Ciutadella.

10.04.2019

L'Escola de Doctorat de la Universitat Pompeu Fabra organitza des de l'any 2015 el campionat Rin4’, una competició on els estudiants de doctorat presenten oralment i durant 4 minuts, la seva recerca a un públic no especialitzat.

El campionat consta de quatre categories de premis amb diferents dotacions econòmiques. A més, la persona que guanyi el campionat representarà la Universitat Pompeu Fabra al concurs "Tesis en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb el suport de la Generalitat de Catalunya, on participen totes les universitats catalanes.

Podeu trobar tota la informació a la web del Rin4'.

SDG - Sustainable Development Goals: