Back Programa educatiu STEAM a les aules

Programa educatiu STEAM a les aules

Atenció: Busquem doctorands/es!
26.06.2018

STEAM a les aules és una iniciativa educativa que té per objectiu principal promoure les vocacions científiques entre els estudiants d’educació secundària. El Programa organitza tallers d’activitats quadrimestrals per a l’alumnat en centres educatius de Barcelona sobre temàtiques científico-tecnològiques els quals són impartits per doctorands d’universitat (mentors).

La participació dels doctorands es certifica a través d’una activitat de formació universitària, la qual comporta una fase formativa (12 hores) i l’aplicació del taller escollit amb alumnat (15 hores repartides en sessions setmanals en horari de matí o tarda, una sessió inicial preparatòria i una sessió final de valoració, 30 hores en total).

Els doctorands que completin els tallers rebran, a més a més, una compensació econòmica de 200€ bruts.

Per participar cal enviar un correu electrònic a: [email protected], (indicant el nom complet, telèfon de contacte, doctorat que es cursa, universitat i el quadrimestre en què es vol participar), o complimentar el formulari següent https://goo.gl/forms/xoCFrrgUkJddTV5v2.

Termini: fins el dia 28 de juliol

SDG - Sustainable Development Goals: