Back Projecte solidari STEM Barcelona

Projecte solidari STEM Barcelona

Programa educatiu STEM Barcelona / STEAM a les aules. Atenció: Busquem doctorands/es!

30.11.2017

STEAM a les aules (anteriorment STEM Barcelona) és una iniciativa educativa que té per objectiu principal promoure les vocacions científiques entre els estudiants d’educació secundària. El Programa organitza tallers d’activitats quadrimestrals per a l’alumnat en centres educatius de secundària de Barcelona sobre temàtiques científico-tecnològiques, en horari lectiu i extralectiu, els quals són impartits per doctorands d’universitat (mentors).

La participació dels doctorands es certifica a través d’una activitat de formació universitària, la qual comporta una fase formativa i l’aplicació del taller escollit amb alumnat i una sessió inicial preparatòria i una sessió final de posada en comú.

Vosaltres sou l’essència indiscutible del programa. Us necessitem per fer créixer aquesta comunitat i per aconseguir que cada com més nois i noies contemplin els itineraris científics i tècnics com una possibilitat. Animeu-vos, us agradarà!

Per consultes podeu adreçar-vos a [email protected] o al telèfon 977 55 80 58.

Si esteu interessats en participar en el segon quadrimestre del curs escolar 2017-2018 (gener a juny):

• Indiqueu el/s mòdul/s STEM Barcelona que us agradaria i podrieu impartir en el primer quadrimestre. a través del formulari següent https://goo.gl/forms/xb1HpF5ABp7YZ31c2. Al formulari s'hi especifiquen per una banda els mòduls i per l'altre els districtes i torns horaris previstos. Cal contestar tots els apartats. És important que les opcions que marqueu siguin segures, de forma que pugueu acceptar qualssevol assignació que es faci d'entre les opcions que marqueu.
  • El dia 15 de desembre és la data límit per contestar aquest formulari en primera convocatoria. A partir del dia 20 de desembre us comunicarem l'assignació de mòdul i centre per confirmació.
  • Recordeu que la participació en el programa comporta obligatòriament l'assistència al curs de formació (al formulari teniu més informació) i la impartició posterior del mòdul al centre assignat.

A https://sites.google.com/site/programasteamalesaules/ trobareu tota la informació (mentoratge, curs de formació, mòduls disponibles, etc.).

SDG - Sustainable Development Goals: