Back Seminari "La actualidad del cáncer: una epidemia constante" 29/06/22 a les 18h

Seminari "La actualidad del cáncer: una epidemia constante" 29/06/22 a les 18h

21.06.2022

El Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la Fundació QUAES, impulsada per Cetir Ascires, a través de la  Càtedra QUAES-UPF de Biomedicina i Enginyeria Biomèdica organitzen l’activitat divulgativa "La actualidad del cáncer: una epidemia constante". Tindrà lloc dimecres 29 de juny a les 18 h, és oberta al públic general i gratuïta, però es requereix inscripció prèvia. Es podrà assistir presencialment a l’acte a la Sala Josep Marull del Campus Universitari Mar (C/Aiguader 80, Barcelona) o seguir-la en directe en streaming.

Els ponents Ana Janic (UPF), Toni Celià-Terrassa (IMIM), José Ramón García Garzón (Cetir Ascires) i Antonio García de Herreros (IMIM) parlaran sobre la immunoteràpia, la radioteràpia de precisió, els mecanismes moleculars de la metàstasi o el paper dels supressors tumorals per impedir la transformació de les cèl·lules tumorals. La sessió serà moderada per Robert Castelo (UPF).

L’activitat és la novena sessió del cicle “No esperis una altra pandèmia per saber què s’està investigant en salut i biomedicina”, organitzat amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) - Ministeri de Ciència i Innovació. Si vols compartir les teves preguntes relacionades amb el tema abans de l'esdeveniment les pots enviar a [email protected] i els ponents les respondran a la sessió.

Inscriu-te a l’enllaç per assistir presencialment a l’acte o aquí per a seguir la retransmissió en streaming.

SDG - Sustainable Development Goals: