Vés enrere La UPF considerada la universitat amb major percentatge de graus acreditats en progrés vers l'excel·lència, segons un Informe d'AQU Catalunya

16.03.2020

D'acord amb l’Informe de metaavaluació del procés d’acreditació de graus i màsters universitaris del període 2014-2017 publicat per AQU Catalunya, de la totalitat de titulacions avaluades durant aquest període, la UPF ha estat la universitat amb un major percentatge de graus acreditats en progrés vers l’excel·lència (46%).

L’informe analitza el funcionament i els resultats del programa amb la finalitat d’informar, retre comptes i millorar el procés.  La metaavaluació s’ha dut a terme tot considerant l’anàlisi dels informes d’avaluació externa i d’acreditació emesos en el 4 primers anys d’implantació del procés, els informes de seguiment i verificació previs a l’acreditació, els resultats emmagatzemats a les bases de dades d’AQU i les enquestes de satisfacció.