Vés enrere El Màster Universitari d’Història del Món de l’UCA d’Humanitats ha rebut l’acreditació d’excel·lència per l’AQU.

Publicació dels resultats de l’acreditació del M.U en Història del Món

21.03.2018

La titulació d’Història del Món de l’UCA d’Humanitats ha rebut la valoració més alta per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Les fortaleses que destaca el Comitè Extern d’Avaluació respecte el funcionament de la titulació són les següents:

• Captació del perfil internacional i pluridisciplinari del professorat i dels estudiants
  • La coordinació horitzontal i vertical que permet una comunicació fluida entre el professorat i la implantació de millores en el títol d’una manera àgil i efectiva.
  • L’activitat investigadora rellevant i vinculada amb els objectius i àmbits del màster
  • L’accessibilitat del professorat contribueix als bons resultats de la titulació
  • Òptima orientació per a la continuació dels estudis de doctorat, tant a dins com a fora del país.
  • Els recursos bibliogràfics al servei dels estudiants i del professorat

Enllaç al resultats de l’acreditació del M.U en Història del Món: