Vés enrere Presentació de la Guia per a la certificació de la implantació dels SGIQ

Presentació de la Guia per a la certificació de la implantació dels SGIQ

Presentació a les Unitats Tècniques de Qualitat de la guia de referència per a la implantació Guia per a la certificació de la implantació de sistemes de garantia interna de la qualitat (SGIQ)

21.02.2018

S’ha presentat la Guia per a la certificació de la implantació de sistemes de garantia interna de la qualitat (SGIQ), que ha de ser l’eina de referència per als centres universitaris en el procés de certificació de l’SGIQ. La guia s’ha presentat als membres de les unitats tècniques de qualitat de les universitats catalanes, en tant que responsables de la implantació dels SGIQ a les respectives universitats.

Els objectius que s’han marcat per a la reunió són:

• Que els centres compleixin les condicions prèvies per a poder sol·licitar la certificació de la implantació de l'SGIQ,
  • Que les universitats coneguin en detall el procés de certificació i
  • Assegurar que comparteixen referents amb les persones responsables de l’avaluació de la implantació dels SGIQ.

Aquest és un pas més en la línia de l'acreditació institucional, en què la certificació de la implantació dels SGIQ és un requisit imprescindible per a la seva obtenció.

Enllaç a la Guia per a la certificació de la implantació del SGIQ (publicada a maig 2018):