Back El “Calidoscopi de la Veu” a l’exposició Núm3ros de CosmoCaixa

El “Calidoscopi de la Veu” a l’exposició Núm3ros de CosmoCaixa

21.06.2007

El sistema de transformació de veu anomenat “El Calidoscopi de la Veu” desenvolupat pel Grup de Recerca en Tecnologia Musical de la Universitat Pompeu Fabra, forma part de l’exposició Núm3ros del CosmoCaixa d’Alcobendas.

Amb aquest sistema els visitants del museu poden apropar-se a un micròfon que capta la seva veu, l’analitza i la transforma en una veu amb caràcter diferent, des d’un nen a un vell passant per un canvi de gènere o transformant-la en una veu de robot o d’un monstre sortit d’una pel•lícula de ciència ficció. Els visitants poden escollir la transformació desitjada representada per una icona de forma molt senzilla mitjançant una pantalla tàctil, i en temps real sobre una pantalla de 40’’ es visualitzen aspectes tímbrics i paràmetres físics de la veu de l’usuari i de la veu transformada.

El sistema està de forma permanent a l’exposició que va començar el passat 8 de maig i acaba l’1 de Setembre del 2008 i es trasllada al museu CosmoCaixa de Barcelona a finals del 2008.

Caleivoicope

Num3ros al Cosmocaixa

SDG - Sustainable Development Goals: