Vés enrere

No et perdis els nous MOOC d’aquest curs 2018-2019!

16.11.2018

Els MOOC són cursos en línia, oberts, massius i gratuïts que tenen com a objectiu difondre coneixement a partir dels materials que els professors pengen a la web i dels debats que es plantegen.

Comencem el nou curs amb novetats al catàleg de MOOC de la UPF. Ja teniu a la vostra disposició el MOOC de Cante Flamenco Tech amb les professores Alba Guerrero i Emilia Gómez, que ens mostren un mètode d’aprenentatge diferent del tradicional cant flamenc mitjançant les noves tecnologies. A més, estrenem un MOOC dirigit exclusivament als/les estudiants de la UPF on treballarem la llengua de signes catalana: Parla’m amb les mans i escolta’m amb els ulls: introducció a la llengua de signes catalana.

També s’ha dut a terme la quarta edició del nostre MOOC Social Business, on els/les participants han pogut aprofundir més en els seus coneixements sobre economia social.

Però, encara hi ha més! Pròximament incorporem al portal el MOOC de Fabricació digital a les aules: com crear un fablab al teu centre i l’última edició del MOOC Why Biology Matters: Basic Concepts, disponible a partir del 26 de novembre. Comptarem també amb la nova edició de Medicina, literatura i cinema, un MOOC que ens aproparà a l’ésser humà gràcies a una fusió entre la ciència i les humanitats, tant clàssiques com modernes. Com a novetat, aquesta edició tindrà una nova unitat sobre l’aprenentatge de la bioètica a través de les sèries mèdiques.

Dona un cop d’ull al catàleg i apunta-t’hi! Segueix-nos a Twitter per estar al dia amb totes les notícies.

Multimèdia

Categories: