El MOOC pretén, d’una banda, iniciar els participants en l’aprenentatge de la llengua de signes catalana i, també, sensibilitzar la població en general sobre la necessitat i l’enriquiment que implica la comunicació amb les persones sordes per mitjà de la seva llengua natural, que és la llengua de signes. Tot i que la llengua de signes catalana té un reconeixement normatiu important, és una llengua desconeguda i poc visible perquè la sordesa és una discapacitat generalment poc visible. Afavorir que la població en general, i la comunitat universitària en particular, conegui i s’aproximi a la realitat de la comunitat sorda és enriquidor, tant per a les persones sordes com per a les oients, i contribueix a evitar l’exclusió social a què s’aboca la comunitat sorda en general.

Equip acadèmic

Coordinació i direcció