Vés enrere Participo en la 13a Trobada de Dones del Prat

Participo en la 13a Trobada de Dones del Prat

El passat 17 de setembre vaig participar en la taula rodona inicial de la 13a Trobada de Dones del Prat, organitzat per la Xarxa Dones del Prat, de la secció d’Igualtat de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

08.10.2016

Relat gràfic de la 13a Trobada de Dones del Prat, per Olga Merchán

La taula rodona, en la que també hi van participar Marta Selva (membre de la cooperativa Drac Màgic i professora de la Universitat Rovira i Virgili) i Marta Casals (periodista de BTV), estava titulada: “Totes xonis? La representació als mitjans de les joves de classes populars“.

En la meva intervenció, vaig parlar de l’estereotip de la xoni i el seu paper en l’estigmatització de les joves de classe obrera: "Cal denunciar el què hi ha darrera l’estereotip de la xoni, denunciar que serveix per mantenir les jerarquies de classe, amagar les causes estructurals de les desigualtats socials i fer-les passar com a conseqüència de fracassos personals. I, al mateix temps, calen noves definicions sobre què significa ser de classe obrera, democratitzar realment la representació televisiva".

Podeu consultar la meva intervenció completa aquí

Relat gràfic de la 13a Trobada de Dones del Prat, a càrrec d'Olga Merchán.