Vés enrere Innovacions tecnològiques a la TV: De Patrice Barrat a Operación Triunfo (Miniput 2020)

Participo Íngrid Guardiola al Miniput 2020 amb una sessió sobre formats televisius i tecnologia.
28.11.2020

La sessió va estar dedicada a la relació entre tecnologia i formats televisius, discutint formats com Vis a VisDeath in the terminalExpedition: RobinsonSuperstream meMale birthGoogle Box. El Miniput és una mostra anual dels programes televisius més innovadors produïts per le stelevisions públiques d'arreu del món. Al Miniput es pot veure una selecció dels programes presentats a l'INPUT, festival sobre televisió pública de qualitat.