Vés enrere IULATERM (UPF) i PSiNET (UOC) reben un ajut RecerCaixa 2015

IULATERM (UPF) i PSiNET (UOC) reben un ajut RecerCaixa 2015

El projecte JUNTS ha estat un dels 19 ajuts RecerCaixa 2015 atorgats dimecres 27 de gener de 2016.
05.05.2016

El projecte JUNTS. Superant barreres socioeducatives i afavorint l'alfabetització en salut: intervenció sobre les interferències i dificultats de comprensió d'informació i documentació dirigida a famílies d'infants afectats per malalties minoritàries, ha estat un dels 19 ajuts RecerCaixa 2015 atorgats dimecres 27 de gener de 2016.

Els investigadors principals del projecte són la Dra. Rosa Estopà, del grup IULATERM (Lèxic i Tecnologia) de la Universitat Pompeu Fabra, i el Dr. Manuel Armayones, del grup de recerca PSiNET (Psicologia, Salut i Internet) de la Universitat Oberta de Catalunya.

El projecte JUNTS és interdisciplinari i interuniversitari, i té el suport de la Federación Española de Enfermedades Raras (FEDER). A més dels grups IULATERM i PSiNET també hi col·laboren investigadors de la Universitat de Barcelona, de la Universidad Nacional de Educación a Distancia, de la Universitat Cardenal Herrera i de la Universidade Estadual Paulista, i investigadors en formació de la Universidade Federal da Paraíba i de la Université Paris Diderot. El projecte té una dotació econòmica de 100.000 euros.